Propagace extremismu je zločin, jejž nelze promíjet
Přečetli jsme za Vás
Uplynulo sedmapadesát let od 25. února 1948, kteréžto datum zločinná bolševická diktatura cynicky označovala za den vítězství pracujícího lidu. Byla to samozřejmě lež jako všechno, co kdy komunista vypustil z huby. Nikdo na únorový puč nedoplatil víc než lidé tvořivé práce se neštítící, naopak nejvíc z »vítězného února« vytěžili lemplové, kteří práci vzdávali čest jen ve svém nařízeném pozdravu, ale ručičky měli uzpůsobené leda ke zlodějně nebo k politickým vraždám. Dlouhých čtyřicet let mordovali Gottwaldovi a Stalinovi učedníci tuto nešťastnou zemi, až ji domordovali k rozvojové bídě, již naplno obnažila teprve tzv. sametová revoluce v roce 1989.
**********
Zdálo se tenkrát, že všivý násilnický, ničemný, ničeho než loupeží a represí schopný komunistický režim je na lopatkách; že se tak dlouho udržel při životě jenom díky podpoře Moskvy, která ho exportovala všude tam, kde k tomu byla příležitost, a následně z bolševického nevolnictví náležitě těžila, jsouc posedlá vidinou naprostého ovládnutí světa. Existovala před více než patnácti lety reálná naděje, že po vymanění se Čechů zpod sovětského područí vystřídá bolševickou éru vůle navázat na demokratické poměry, které byly v Československu domovem před druhou světovou válkou, a že období rudé totality se vbrzku stane jen noční můrou, která bude časem zapomenuta.
***********
Leč stal se pravý opak: V přítomném čase čím dál víc lidí už zase naslouchá komunistickým Sirénám jako andělskému zvonění, vůle po svobodě se kamsi vytrácí a nahrazuje ji nostalgie po rudém otroctví, jehož metoda cukru a biče okouzlila netoliko Gottwaldovy katy, nýbrž i početnou skupinu se vším svolných lenochů, jimž ke štěstí stačí laciný žvanec. Tomu odpovídá i povážlivě silný občanský postoj k pokusům lidí, jež mnozí z nás považují za pošetilce, pojmenovat věci pravým jménem: Gottwaldovi a Stalinovi pohrobci nepřestávají být hrozbou pro demokracii a jsou nebezpeční právě tak jako před 57 lety. Nezaslouží si demokratické pardony, stejně jako si je nezasluhují sirotci hitlerovské NSDAP, protože tahle chátra potřebuje demokracii jenom k tomu, aby jí vzápětí mohla zakroutit krkem. Však on vás ten smích přejde, pravil masový vrah Gottwald na adresu demokratů dávno před »vítězným únorem«, a dostál svému slovu znamenitě. Utopil v krvi své odpůrce se stejnou důkladností jako nacističtí pohlaváři, dokonce se jejich metodami začasté nechal inspirovat. Po Stalinově vzoru zase organizoval bratrovražedný boj uvnitř komunistické nomenklatury, a je jen škoda, že ty krvavé čistky nedotáhl do konce.
**********
To jsem ale trochu odbočil do historie, která je již dostatečně známa, a přece jen málokoho děsí, že dědicové Gottwaldovy mordparty představují zhruba pětinu(!) dolní parlamentní komory demokratického Česka. Je to tím, že se rudým extremistům daří vzbuzovat dojem, že se polidštili a nemají už nic společného se svou krvavou minulostí. Předstírají, že se mohou drze vyšklebovat iniciátorům zákazu bolševické a nacistické symboliky, vědomi si své převahy nad bezzubou legislativou, která ostatně nezřídka posluhuje jejich zájmu.
Přitom ... Jsem rád, že ještě víte, co znamená srp a kladivo, pravil nedávno komunistický lídr Grebeníček (mimochodem synáček sadisty, který v 50. letech týral politické vězně), když vítal v ostravském Domě kultury Klementa Gottwalda tisícovku svých souvěrců. Už tou jedinou větou přiznal, co je zač: Šéf partaje dvojí tváře, která se v televizi tváří jako reformovaná moderní levice, ale ve skutečnosti na sebe nabaluje tu nejhnusnější stalinskou spodinu, bez níž by nemohla existovat. Připomeňme si osud Levého bloku, Strany demokratické levice a dalších obskurních spolků, které se rozžehnaly s vazbami na krvežíznivý stalinismus: všechny odvál čas, jen KSČM zůstala v polistopadové politice trčet jako výhrůžné memento, nemohoucí prostě odstranit přívlastek komunistický z firemního štítu.
Sečteno a podtrženo, i kdyby snaha skupiny senátorů skutečně sledovala jen odstranění rudých ultralevičáků z parlamentu, je to záslužný počin. Rudý ani hnědý extremismus do demokracie prostě nepatří a nečekejme na to, až to pochopíme v jeho žalářích.
-zap-
*************
Komentáře
Přehled komentářů
Nesouhlasím s většinou komunistů,ani s jejich pohledem na režim,komunistický prezident může režim proměnit režim v peklo či ráj.Jo podle mě je to přesně tak,nepropaguji Stalinismus,Marxismus,přesto že nevím co to je,ale určitě to je něco zlého.Všechno patří všem,to je naprosto nemožné,prostě to nejde a všichni to vědí,souhlasím s tebou že většina co masy ovládli,vážně neměli dost,co se Ameriky týče,podle mě zničí celý svět.Je to ropný průmysl a znečišťují nám zemi a nic s tím nehodlají dělat.
Toť můj názor
Re: nesouhlasím s většinou komunstů
(Hele, 27. 5. 2011 17:21)Ty si zjisti ty tele, jak dalece závisí celá světová ekonomika na ropě. A pak se vyjadřuj, blbče blbej. Jestli máš něco proti, takm zahoď počítač, opusť byt a zakopej se někde v jeskyni mezi potkany. Tam skončíme bez ropy všichni. Svatá ty prostoto, co za dementy tu žije!
Co to ma byt ??
(HEH, 19. 3. 2008 20:44)Horsi clanek jsem tady jeste necetl. Objektivita zadna jednostrane zamereny. Komunisty kteri tady vladli a podileli se na zverstvech bych nejradeji povesil za koule do pruvaanu, nicmene jako student si nejdrive najdu definice a poucky a teprve potom posuzuju co je zlocinecke a co ne. Myslenky komunismu zlocinecke nejsou, jsou to lide kteri u nas selhali a projevila se jejich zvracena tvar. A ted se zerte ...
Re: Co to ma byt ??
(Pes Ben, 15. 9. 2010 18:08)Ty blbečku, utři si mlíko na bradě, založ blog a předveď se, kristova noho!
Re: Co to ma byt ??
(Ferda, 27. 5. 2011 17:16)Jojo, myšlenka zločinná není - ale jak která. Jestliže hlásám rovnost - bez ohledu na podíl jednotlivce na práci a třídní boj, to jest, šikovní a pracovití budou vykořisťováni blbými a línými... jsem zločinec. A to přesně hlásá komunismus. Protože to podporuješ, jsi zločinec též.
Lžeš !!
(Jakub, 27. 5. 2011 15:19)
Tyto hloupé stránky bych nejrarej vymazal !! Hamba Vám !!
Tuto sprostost vam nesežeru !
Re: Lžeš !!
(Silver, 27. 5. 2011 17:13)Nepovídej a kde lžou? Je to jen a jen čistá pravda a ještě taková učesaná slušná, skutečnost je mnohem horší. Blbové jako ty to nechápou a nebo sami chtějí vraždit lidi pro jejich touhu po svobodě. Že chceš mazat stránky jako jsou tyto nasvědčuje spíše té druhé možnosti - jsi despota a bezskrupulózní vrah.
kurvy
(meloun, 6. 12. 2007 13:25)jsem rád, že většina těch sviní už chcípla!!!!!!!!!!!!!!!!!
globální oteplování
(SN9LEK, 15. 11. 2007 14:28)Japonsko?To je pravda,autem nejezdím,igelit používám,ale kámoš říkal že Šorč Buš říkal že žádný větrný elektrárny nebudou,že se to nehodí do přírody nebo co,dále zrovna Američani si vymyslely atomový bomby(oprav mě pokud se mýlím)a jak říkal rajfi,jejich pojem o svobodě je velmi zvrácený,navíc u Demokracie je blbé že když nemůžou tabák,alkohol a herny zakázat(což já bych udělal hned),tak že to zdražují a jinak znechucují a lidé do toho stejně rvou peníze jako magoři
Snílku,
(Emma, 14. 11. 2007 23:25)
Jenom Amerika? Ty nejezdíš autem? Nekupuješ si věci které dovezou autem do obchodu? A co igelitový sáčky, máš jenom papírový?
Proč by měla Amerika ničit svět? Já tě nechápu, co by měli dělat? Mmch mnohem víc ropy užívá Japonsko, to ti nevadí?
Snílku,
(Emma, 14. 11. 2007 11:48)
komunismus je zlo. Je neuskutečnitelný, neprosaditelný, a dokud budou lidi, zůstane ideálem - bohužel se ho lidé budou snažit prosazovat za každou cenu, jen proto, že mocenští diktátoři budou chtít stále vládnout a málokde poslouchají masy jako v komunismu - snad ještě v totalitě církve.
Nikdo se nenechá omezovat - komunismus je hlavně o tom, že přijdeš o veškerá práva a zůstanou ti povinnosti. Je to režim pro nezralé jedince, kteří nemají sebereflexi a potřebují mít jasný režim a být do práce tlačeni - proč si myslíš, že spousta vojenských junt v Jižní Americe sympatizuje s komunisty? Kdo jiný je Hugo Chávez než komunisticko - vojenský diktátor?
Nikdo se ti nevzdá dobrovolně své realizace, kterou komunismus přiděluje po kapkách a směruje tak, aby se mu hodila.
Lidé, kteří se dostanou k moci a ovládnou masy, nikdy nebudou mít dost. Vždycky vyhledají vyšší a vyšší cíle, horší a horší věci, jen proto, aby si svůj svět udrželi. Svět, v němž mají moc, v němž jsou posloucháni a zbožňováni.
Uf, to jsem se rozepsala, ale snad to strávíš.
Špatné zkušenosti o dobré věci
(SN9LEK, 13. 11. 2007 21:17)Komunismus sám o sobě není nic špatného,je důležité jak to kdo bere,nelíbí se mi žádný komunista(snad jen vyjímku Michaela Gorbačova),souhlasím snad jen s tím že Amerika je zlo a parazit planety Země.Mnohým z vás se při slovu komunismus vybaví omezování svobody,zestátnění majetku a zavírání nevinných do vězení,ale to nařídil Klement Gottwald,nikoliv komunismus sám.Mě se ale pod slovem komunismus vyjeví dělat pro lidi to nejlepší,ale proti jejich vůli(např.postavit americký radar proti vůli občanů),ale v minulosti se šířil obludný komunismus včele komunistických prezidentů a diktátorů,jež komunismus zneužívaly k tomu,aby se měli jako prasata v žitě.
Komunismus zůstal jen
(Bedřich Anděl, 11. 9. 2007 23:19)v hlavách primitivů. Sadista (povoláním řezník), který mučil nevinné lidi, vystříkl syna (prašivina plodí prašivinu) Grebeníčka mladšího. Drzost ksindlu tomuto podobného nezná mezí, místo se plazit kanály, chodí znečišťovat vzduch na Letné či na Křižíkově fontáně. Fuj tajbl!!!
Ach tak..
(Maryčka Magdonova, 8. 9. 2007 17:11)Milý Rajfi, vidím, že bys Indiány v 18. století nejraději nastěhoval do měst. Vezmi si příklad z okolí - také tu máme kočovný kmen, násilím nastěhovaný napůl násilím do měst od padesátých let 20. století, tedy od nástupu komunismu. Jestlipak uhodneš, který? A jak to dopadlo?
milé konzervy
(rajfi, 8. 9. 2007 16:36)milé konzervy, tak si tady čtu ty příspěvky a chybí mi tu zcela objektivní hodnocení toho, čemu se klaníte jako bezchybnému zlatému teleti, přičemž se jedná více o holywoodskou kašírku než skutečnost. komunismu se dá vyčítat hodně, nepochybně, fašismus je zvěrstvo, ale promiňte, když se podíváte na historii USA - co proboha chce tahle země někoho učit o mravnosti, svobodě a demokracii? do poloviny minulého století měly USA zcela otevřenou rasovou segregační politiku, domorodé obyvatelstvo, které se bílým kriminálnímkům a dobrodruhům z Evropy nepodařilo vymlátit a okrást o půdu v 18. a 19. století bylo segregováno do ghett (rezervací) a jako náplast na špatné svědomí dostalo licenci na provozování kasin a rentu, která ovšem neřeší frustraci a ztrátu motivace a lidské důstojnosti, systém, který stojí na pilíři jediné hodnoty a tou je majetkový prospěch vytváří zcela nevyhnutelně podmínky pro korupci a zvůli těch, kdo disponují rozhodujícím podílem kapitálu, kapitál sám o sobě je nezbytností, ale kapitalismus (systém postavený jen na měřítku majetkového prospěchu jako hlavním ukazateli) je stejně preverzní jako komunismus a fašismus a nemá s demokracií nic společného, protože umožňuje nákup hodnot, které by měly být otázkou svědomí a mravnosti, nikoliv pěněženky...
pro Vysloužilý komunista
(bart, 6. 9. 2007 13:15)Předně chci říct, že komunismus neobhajuji. Vím o zločinech komunismu a škodách, které způsobil po stránce morální a kulturní. Přesto ho považuji za mnohem přijatelnější než nacismus. Komunismus je ve své podstatě snaha o dokonalou společnost, která se vzdá násilí, a nastolí pro člověka mnohem přijatelnější podmínky. Nacismus je ve své podstatě násilný a zvrhlý, protože pro jeho realizaci je potřeba likvidace tzv. méněcenných ras. Aby mohl nacismus přežít musí nutně vést válku proti tzv. podřadným. Co se týče obětí tak je třeba říct, že Nacismus žil pouze 12 let zatímco komunismus žije od roku 1917 dodnes. Nacismus požíral sám sebe stejně jako komunismus. (např. Ernst Röhm). Nevím jestli jsme měli plná panděra na úkor lidí, kteří byli za Stalina v Gulagu ale je prokázané, že současný kapitalistický úspěch je založen na otrokářství a vykořisťování třetího světa. Jinak pokud se podíváš na Rumunsko před nástupem komunismu zjistíš, že si za komunistů většina lidí(neříkám, že všichni) polepšila. To samé platí i o Rusku. Za cara to byla zemědělská chudá země, za komunistů světová supervelmoc. Jinak zatímco komunisti se stáhli dobrovolně, tak nacisti říkali, že když půjdeme mi, tak sebou vezmeme celý německý národ. Jinak raději souhlasím s přerozdělováním, když to zajišťuje sociální smír. Protože pokud sociální stát zničíme, tak může dojít k sociálním nepokojům a k návratu komunistů nebo fašistů.
pro Barta
(Vysloužilý komunista, 6. 9. 2007 12:19)
Myslím hochu, že se velmi, velmi mýlíš - komunismus je mnohem nebezpečnější než fašizmus a má na svědomí mnohem více zničených životů, a mrtvých, než fašismus. Nebezpečnější je proto, že lže, lže o tom, jaké má cíle, a požírá i ty, jež jej pomáhali nastolit - viz Slánský atd....
Ty tu píšeš o tom jak nám bylo za komunizmu dobře, jak jsme měli plná panděra, práci i bydlení, ale hochu, to jsi měl na něčí úkor, to jsi měl na úkor milionů sovětských lidí, kteří otročili někde na sibiři v gulazích, a na úkor rumunské bídy stejně jako na úkor bídy mravní. Také nezapomeň, že ty mluvíš o letech sedmdesátých a osmdesátých, kdy sám režim byl už prohnilý a líný, a defakto na obyčejného občana kašlal, a staral se jen o to, aby občan dostal to, co komunistům nahrálvalo do karet - a totálně tedy cenzuroval umění a kulturu. S pádem Velkého Sovětského svazu už se pak sám rozpadl a aby aspoň něco zachránil, tak takzvaně vyklidil bopjiště a stáhl se do předem připravených pozic, kde škodí a hrabe pod sebe dál, protože evidentně takové lidi jako ty, se mu daří mást o svých skutečných cílech, a klame veřejnost.
Jen jedna otázka závěrem: Opravdu chceš to co vyděláš rozdělit na čtyři díly a tři dát těm, co nemakají?
Úmyslné šíření pornografie?
(Ladislav Zelenka, 5. 9. 2007 17:03)@KKojotojot: Tak zle bych to neviděl. Spíš ohrožování mravní výchovy mmládeže, šíření poplašné zprávy nebo veřejné ohrožení. Pornografie rozhodně ne, kdyby bylo co ukazovat, Jyřýček by se určitě rád předvedl. :-)
nesouhlasím s většinou komunstů
(SN9LEK, 14. 11. 2007 18:14)