Otevřený dopis - výzva
Vážený pane
předsedo Soudcovské unie ČR!
16.2 - Dítě má právo na zákonnou ochranu proti takovým zásahům nebo útokům.
37. -
Státy, které jsou smluvní stranou úmluvy, zabezpečí, aby:
b) žádné dítě nebylo nezákonně nebo svévolně zbaveno svobody. Zatčení, zadržení nebo uvěznění dítěte se provádí v souladu se zákonem a používá se pouze jako krajní opatření a na nejkratší nutnou dobu.
Diskuze ke kauze Terezka pokračuje zde
Komentáře
Přehled komentářů
"Většinou agresivní hysterky co mají vždy svoji pravdu" ????
Agresivní maminčin dodnes nedospělý hysterický mazánek, řvoucí před výlohou hračkárny jsi tu ty :D )))
pro Jirku
(Jana Nová, 10. 7. 2007 9:48)
to máš pravdu, s tou husou, taky ses ozval, ne?
Četl jsem to, asi ses špatně oženil, kdo ti za to může? Myslels zřejmě malou hlavou, což se nám mužům stává, a pak to prostě jede..... nevšiml jsem si, že by toto byl případ terezky - jeden soudce ve starém Římě to vyřešil, že přiřkl dítě tomu, kdo se ho raději vzdal, než by ho poškodil....
Ale to není případ dnešních mužů, ti své ženy tyranizují fyzicky a psychicky a pokud je opustí, tak v tom pokračují prostřednictvím svého potomka!
Moje profese mi umožňuje se s tou hrůzou domácího násilí potýkat denně - jen jsem si tu dal nick Jana Nová a už jsi mě nazval slepicí - nemyslíš, že to o něčem svědčí?
A dokonce dvě
(Jirka, 10. 7. 2007 9:48)Taky pamatuji jak se to jen hospodářskými zvířaty jen hemžilo. Hanba takovýmto svěřit děti do výchovy. Většinou agresivní hysterky co mají vždy svoji pravdu
Jirko
(modrá tužka, 10. 7. 2007 9:45)jsi vůl. Terezka NENI POVINNA mít útcu k otci, ale otec se musí snažit si tu úctu a důvěru zasloužit!!!!!!!!!!!
hele vinhi
(Jan Havel, 10. 7. 2007 9:42)a kterej z těch "milujících tatínků" jsi na tý justici ty?
Paní Nová,
(modrá tužka, 10. 7. 2007 9:41)tohle je ukázkový příklad. Frajer si zplodí dítě, musí se mu dokázat že je jeho a když teda milostivě uzná že jeho je, chce od něj okamžitě lásku a úctu jako by s jeho matkou žil a tu úctu si zasloužil. Smutné, jak jsou někteří lidé pitomí. Milovat komunisty nás taky učili - a kdo je miloval?
Pro Janu Novou
(Jirka, 10. 7. 2007 9:39)
Přečti si příspěvek "Už to mám za sebou" a jsem moc spokojenej. Nevymyli my hlavu, neudělali ze mne soudruha, nemám se za co stydět. O synovi to říci nemohu což je zásluha výchovného prostředí matky.
P.S. A ještě přísloví "Potrefená husa se vždy ozve"
pro Evu
(Jana Nová, 10. 7. 2007 9:37)
tohle: "Všechny problémy jsou jen mezi jejími rodiči. Ti by měli být hospitalizováni na psychiatrii"
Je to alibistické, proč i matka? jak asi se má bránit, co má dělat podle tebe když je obeslaná k soudu? Nejít?
pro Jirku
(Jana Nová, 10. 7. 2007 9:34)Přesně, nesouhlasím - jsem slepice, budu kdákat dál, zbiješ mě, že? Jsi jeden z těch, které žena opustila a nebo opustí právem, nevážíš si jí.
pro modrou tužku
(Jana Nová, 10. 7. 2007 9:32)
přesně, je to o tom, že kdyby mysleli a byli tak dobří, není tolik rozvodů žen s malými dětmi....
Oni selhávali na celé čáře aji v rodině, a selhávají dál - kdyby blbec viděl, že je blbec, už by nebyl blbec!
Jsem také muž, a mám dvě skoro dospělé děti, a vím, jak se o ženách mezi sebou většina z nás baví, holky, nevdávejte se!
Dana Stará či jinak
(Jirka, 10. 7. 2007 9:32)Straním se toho,abych nazýval ženy slepicemi. Dnes jsem však jednu objevil
Jana Nová
(Eva, 10. 7. 2007 9:28)Jano Nová, nepochopila jsem, o co ti jde. Sama mám zkušenost s psychickým i fyzickým týráním, s tahanicemi po soudech a policejních výsleších, které inicioval otec, s asistencí z Fondu ohrožených dětí, s psychiatrickým vyšetřením. Nikdo z nás nezná šablonu na řešení rodičovských sporů a každá dětská duše je jedinečná. Ale vždycky jsem se snažila děti od těchto tahanic uchránit a nezatěžovat je žabomyší válkou rodičů. To je základní pravidlo.
pro viného hysterika alias vinhifi
(Jana Nová, 10. 7. 2007 9:27)
Jde pouze o to aby bylo dodrženo právo na rovnoprávnosti rodiču - opravdu si myslíš, že když platíš, tak musíš za to dostávat lásku?
Je tvou povinností živit své potomky a takové to - musíš mě milovat a ctít.... protože platím a přivedl jsem tě na svět (tím, že jsem si zasouložil s tvou matkou), parchante nevděčný, to je opravdu jen o principu, a syndromu vzteku, že si někdo dovolil s tebou nechtít být, a to z tebe opravdu přímo kape!
vinhifi
( modrá tužka, 10. 7. 2007 9:26)
Podívej se, kolik dětí se dneska rodí v manželství? Myslíš si že jste tak nenahraditelný aby ženská snášela všechno jen kvůli tomu, aby děti měli tátu doma?
Z tvého příspěvku přímo čiší že dítě je věc kterou ty si jako chlap kdykoli uděláš a v podstatě to samé jako byste si za doby trvání manželství koupili piáno a chobotničky ho pak řezaly napůl.
Rovnoprávnost obou rodičů - proč většinou vstává k dítěti žena? Kde máš ( až na velké vyjímky ) muže na mateřské dovolené? Nemůžeš srovnávat jablka a hrušky stejně tak nesrovnávej muže a ženy. Žena je od přírody uzpůsobená na výchovu dětí a muž se to musí učit.
dítě chce... dítě potřebuje....
(Jan Havel, 10. 7. 2007 9:07)
Všichni chlapi co se tu oháníte že Terezka potřebuje a má právo, atd.... Bylo mi taky 10 let, a jediný co jsem od rodičů chtěl, bylo teplo, jídlo a podpora mých zájmů, rozhodně ne s nimi trávit určený čas!
Ta holka říká ne! Tak co zkoumáte? Těch pár korun co zaplatíte, je směšných, proti tomu co to dítě opravdu potřebuje, a svou lásku projevíte více z povzdálí, třeba koupením dárků, atd... Jste trapný! Jde vám jen o princip, baba si dovoluje vzdorovat, že? Uvědomte si, že ty holčičky a kluci nesou vaše geny v sobě, že je to zázrak, že budou pokračovat, a za to že vděčíte té ženě, děvčeti, které bylo ochotno ty svoje s váma spojit, a dítě ve vlastním těle donosit, porodit a vychovábvat - a vaše povinnost je se starat materielně... tak to dělejte a neznepříjemňujte dětství vlastním potomkům!
Jana Nová
(vinhifi, 10. 7. 2007 9:06)jde nám o naše děti, které jsou nám odebirany a které nesmime ani vidět. stale je vidět že se snažite legalizovat tu kráde a tstavite se do pozice chhudáka zloděje auta, který byl donucen ho vrátit. Jeho argumenty že už auto tolikrát myl. Jde pouze o to aby bylo dodrženo právo na rovnoprávnosti rodiču je totiž založena civilizace západního typu. Pokud prosadíte legalizaci kráze děti po rozvodu nebudou mit muži důvod se ženit a mit děti. tobě o to nejde ty jsi už asi vyhrála ale co ty budouci ženy nematky.
pro Evu
(Jana Nová, 10. 7. 2007 9:01)A ty máš taky dost, přečti si tady v rubrice Násilí dneška aspoň něco, možná pochopíš lecos!
"otcům"
(Jana Nová, 10. 7. 2007 8:58)Já pořád nechápu, o co vám jde - prostě vám nevyšlo manželství, ve kterém jsou bohužel děti, tak se seberte a odejděte středem, a nabídněte pomoc, pokud o ni ta žena nestojí, přispívejte na stravu a potřeby dětí, a vyčkejte, pokud jste normální a slušní, sma vás žena vyhledá a o pomoc požádá, a když ne, no tak se nedá nic dělat! pochopíte, že dítě je věc nedělitelná? Asi těžko, jde vám jen o uraženou ješitnost, a ve své hloupé pýše si myslíte, že platíte nějak bývalce na její nadstandart. Si uvědomte, kolik byste museli platit někomu, kdo by se denně 24 hodin věnoval vašemu dítěti, a začněte se chovat jako muži a ne jako svíčkové báby v průjezdech! Až 60% mužů nějak týrá své ženy doma, od psychického násilí až po fyzické.... Pokud se soudíte o děti - jste jedni z nich, i když už rozvedení!
Rodiče na psychiatrii
(Eva, 10. 7. 2007 8:50)Zapomíná se na fakt, že dítě rozvedených rodičů dospívá rychleji. Terezka je nyní potrestaná za to, že v 10 letech má vlastní názor. Že prostě nechce k otci. Nic víc, nic míň. Všechny problémy jsou jen mezi jejími rodiči. Ti by měli být hospitalizováni na psychiatrii. A Terezka by si měla užívat prázdnin na táboře s normálními dětmi. Nebo být alespoň v Klokánku, kde by ji nikdo nevyšetřoval a neprověřoval. Prostě ji nechat žít.
pro janu Novou
(vinhifi, 10. 7. 2007 6:00)Na rozdil od tebe já jsem zkušenost s odpiranám dětmi zažil. To že se jedná o uplně stejný připad jako u matky Terezky, svědčí o existenci návodu, který konkrétně moje manželka a tchýně dostala od pracovniků sociálniho odboru. Je to tedy podle taháku včetně návštěv různých psychologů. Také moje děti přišli o prazdniny, ale s tátou. Nyní s nimi matka se na dovolenou ani neobtěžuje, odloži je k babičce a je radši s přitelem. Vim že takovému zlu není možno ustupovat, hezky to napsal soudce v odůvodnění rozsudku na www.iustyn, který si jistě přečtěš, že soudce zastupuje celoživotní zájmy Terezky. A tim zájmem je aby mělo fukční oba rodiče, ne jedny prázdniny. Je to pochopitelné nikdo totiž není nesmrtelný. A to že že přišla o prazdniny je tam taky zdůvodněné. Jedině pokud se budete, jako ženy bát, že manipulaci přijdete o děti,tak vás od těchto hrůz, které předvedla pani Smutná a moje manželka, odradí. Pami Smutná totiž porušila důleržitou povinost a to aktivně připravovat dítě na styk s otcem
neztrapňuj se Jirko!
(Jan Havel, 10. 7. 2007 9:51)