Otevřený dopis - výzva
Vážený pane
předsedo Soudcovské unie ČR!
16.2 - Dítě má právo na zákonnou ochranu proti takovým zásahům nebo útokům.
37. -
Státy, které jsou smluvní stranou úmluvy, zabezpečí, aby:
b) žádné dítě nebylo nezákonně nebo svévolně zbaveno svobody. Zatčení, zadržení nebo uvěznění dítěte se provádí v souladu se zákonem a používá se pouze jako krajní opatření a na nejkratší nutnou dobu.
Diskuze ke kauze Terezka pokračuje zde
Komentáře
Přehled komentářů
upozorňuji vás na skutečnost, že zde jste v diskuzi, která je pod článkem zabývajícím se tématem toho, zda zdravé dítě patří či nepatří na psychiatrii proto, aby se naučilo někoho milovat.
Soustavně se nedržíte tématu, a stal jste se zde jakýmsi arbitrem, který napadá každý názor, jenž mu není po chuti.
O IP adresách s vámi nehodlám diskutovat vůbec, protože to nemá smysl, zdělení nebylo určeno vám, a nepřísluší vám na ně reagovat.
Nic méně, abyste byl informován i o tom co se vás sice netýká, ale na což podle vás máte nezadatelné právo, uvádím, že pokud se příspěvek stejného vyznění, objeví v několika exemplářích a v rozmezí několika minut po sobě se 100% stejnou IP adresou a někdy i zněním, jedná se s naprostou jistotou o stejného člověka.
Vás osobně upozorňuji, abyste tu přestal vyvolávat spory o tom, kdo a jak se přičinil o péči a výchovu Terezky, a vyjadřoval se výhradně k tématu. Dále vás upozorňuji na fakt, že napadáte ostatní diskutéry a že administrace webu si to nepřeje.
Pokud svého jednání nezanecháte, budete rovněž zabloková.
S pozdravem Atllan
to Renata Strauchová
(LoL, 7. 7. 2007 12:12)
"... žádám Vás naléhavě, aby se ozvali pouze ti, kteří se s námi ztotožňují. Lidi s odlišným názorem, které naše aktivita irituje, prosím, aby nevyužívali tyto stránky pro rozvíjení diskusí mimo téma ani pro různá napadání, v takovém případě se Vašich komentářů prosím raději zdržte a na shromáždění nechoďte."
Proč chcete aby lidi s odlišným názorem mlčeli, zdržovali se komentářů? A na vaše shromáždění raději nechodili?
a nemyslite?
(Siri, 7. 7. 2007 12:11)A nemyslite,ze skutecne moudry clovek,pokud chce pro sve dite to nejlepsi,nebude vynucovat hezky vztah nasilim,ba dokonce za pomoci soudu? Ceho tim docili?Co je klad pro dite touto cestou? Nerikejte mi,kdyby citlive a krucek po krucku chtel ten clovek byti napomocen pri vychove Terezy,ze matka bude mit negativni postoj.
Terezky mi je moc líto!
(Martina M., 7. 7. 2007 12:05)Myslím, že v roce 2007 se dají tyto problémy řešit i jiným způsobem! Ale fakt je ten, že se už nemůžeme divit ničemu!!!
to Atllanka - admin
(LoL, 7. 7. 2007 12:05)
Víte jaký je rozdíl mezi veřejnou a sdílenou IP adresou?
nemohl to být případ Toma, Stejskala a Martina?
Ono může být vícero počítačů vidět na internetu pod stejnou adresou, to záleží od koho jsou připojeni na net. Někteří provideři veřejnou (jedinečnou) adresu neposkytují, někteří ji poskytují za poplatek, takhle jste mohla zablokovat, ne jednu osobu ale bohužel nespravedlivě jednu sít od jednoho poskytovatele.
Selský rozum
(LoL, 7. 7. 2007 11:58)
Představte si že druhý rodič proti vám poštve vaše dítě. Bude mu neustále (ne teď když mu je 10, ale hlavně i předtím) říkat jaký jste netvor, že ho nemáte ráda, že mu jedině chcete ublížit a on že ho před váma chrání. Samozřejmě takové 10-ti leté dítě se nemůže nechat zmanipulovat, to si udělá vždy už vlastní názor a bude k vám přistupovat jak? Že s váma nebude ani umět komunikovat? To se ale vás samozřejmě vůbec nedotkne. Vy si řeknete je to tak správný, nebudu proti tomu nijak bojovat. Jo určitě to tak vezmete? Třeba už šlo o projev zoufalosti. Předestavte si to jen, že díky tomu vlivu druhého rodiče ani nemůžete se svým dítětem komunikovat, navíc neustále žije v jeho vlivu. Vy se s ním nesmíte zblížit, třeba jste kdysi udělala jednu chybu (taky jste jen člověk ne), teď máte jen jednu povinost k tomu dítěti, a navíc se vás jistí lidé snaží zbavit veškerých práv k němu.
Ona ta empatie musí fungovat z obou stran aby jste mohla soudit.
Zoufalost donutí lidi dělat věci, které dělat ani nechtějí.
manipulace ?
(ntpt, 7. 7. 2007 11:56)
Viděl jsem. Ale řekněte mi jednu věc. Není onen dokument tak náhodou trochu štvavá kampaň ? Hon na čarodějnice, lépeřečeno na čaroděje ?
Matka natáčení patrně iniciovala (jinak by přeci nemohli natočit ty dojemné záběry jak si Terezka plánuje prázdniny když ještě o ničem neví, že ? ), Obě dvě měly tedy šanci si to promyslet, připravit se na natáčení, snad i vyzkoušet své role.
Naopak natáčením zaskočený otec se samozřejmě do telefonu "na kameru" na žádné zásadní vyjádření nezmůže, protože funguje moment překvapení (z čímž se ostatně kalkuluje, že se on coby padouch nebude moci na rozhovor připravit a bude tedy před diváky vypadat nekompetentní - což je ostatně pravý smysl ).
Sorry , ale mě to připadá jako akce psychopatky, které nestačí že otci odcizila dítě, ale potřebuje jej ještě udělat veřejným nepřítelem číslo jedna a k tomu využívá zmanipulovanou televizi. Která se samozřejmě zmanipulovat ráda nechá aby mohla na obrazovku pustit srdceryvný příběh...
A celé by to mohlo sloužit spíše jako názorný příklad toho, jak je indoktrinující rodič nebezpečný, kam až je schopen zajít, co a koho všecno zmasnipulovat, aby se pomstil svému bývalému prtnerovi
shlednete natoceny dokument
(LoL, 7. 7. 2007 11:33)Kdo nevidel,podivejte se na natoceny dokument.Mnou to celkem otraslo a nechtel bych byti v kuzi "otce".Najdete na strankach ČT, v archivu Události, komentáře z 12. 5. 2006 s nazvem Někteří muži nemají tušení o pravém otcovství.
shlednete natoceny dokument
(Siri, 7. 7. 2007 11:25)Kdo nevidel,podivejte se na natoceny dokument.Mnou to celkem otraslo a nechtela bych byti v kuzi matky.Najdete na strankach Novy ,v archivu Na vlastni oci z 27.6. s nazvem Uredni laska.
selský rozum
(NTPT, 7. 7. 2007 10:30)Matka která miluje své děti by je nikdy nemanipulovala proti jejich otci protože ví, že dítě potřebuje pro svůj duševní, psychický růst a zdravý vývoj otcovský i mateřský vzor, emoční vazby a pozornost OBOU RODICU. Matka Terezky se však podle toho nechová. Proto by soud měl zkoumat duševní stav matky, zdali je pro výchovů dítěte vůbec způsobilá, protože psychickýá manipulace je způsobem týrání a týrajícímu rodiči by soud neměl svěřit ani mrtvé kuře. Myslím že matka potřebuje ochrannou léčbu, měli by ji zavřít do kriminálu nebo do blázince na tak dlouho až se opět začne chovat jako milující a mozek nevymývající maminka. Myslím že by dlouhodobá ústavní psychoterapie pro tuto ženu byla velmi přínosná.
Selský rozum
(Iveta, 7. 7. 2007 10:24)
Otec,který miluje své dítě a jde mu o jeho dobro,nikdy nepřipustí,aby jeho dítě někam zavřeli.Takový otec sám napíše soudci aby toto rozhodnutí zrušil!
Škoda,že tohoto otce nikdo nezkoumal před deseti roky jestli se chová jako otec.Možná,že podle pana soudce by pak strávil také nějaký čas v nemocnici s výrokem:,,Bude tam tak dlouho dokud se nebude chovat jako milující tatínek!''
základní problém
(NTPT, 7. 7. 2007 10:20)
Problém je te, že když matka vymyje dítěti mozek je to v pořádku a není na ni metr.Nebo se pletu ? Položím zde tedy otázku.
Domnívá se Vaše iniciativa že uměle vyvolávat nenávist proti druhému rodiči psychickou manipulací (a to se v případě Terezky a její "matky" naprosto zjevně dělo) je naprosto v pořádku a že toto matčino jednání nemá být nijak postiženo ?
A nebo souhlasíte s tím, že jednání kdy jeden rodič (v našem případě matka) v dítěti vyvolá "syndrom zavrženého rodiče" jest zavrženíhodné, že by indoktrinující rodič měl být za toto své jednání trestně odpovědný a že je v zájmu dítěte jej zbavit vlivu indoktrinace a obnovit vztahy s rodičem zavrženým - a tedy protestujete jen proti velmi neobratnému a nešetrnému způsobu, který zvolil soudce Sládek ?
Nesouhlas
(Renata Strauchová, 7. 7. 2007 9:51)nikdo Vás nenutí, abyste s naší iniciativou souhlasila. Nevím ale, jak by bylo Vám, kdyby Vám některé z Vašich dětí bylo zavřeno na izolaci. Zřejmě jste vůbec nepochopila, o co jde. Úprava styku a vztahu k rodiči se dá řešit jinými cestami, ale ne tím, dítě někam zavřete a budete mu vymývat mozek, a to zvlášť v době prázdnin. Máte-li slušného manžela a otce a zřejmě se ho touto cestou chcete zastat, buďte ráda, ale už nsem prosím nepište.
pro Tom
(Atllanka - admin, 7. 7. 2007 8:45)
je opravdu velmi vypovídající, že zde píšete pod různými jmény nesouhlasné příspěvky ve trojí podobě pod každý článek!
Skutečně jste nás přesvědčil, o tom jak dovedete hájit a bránít pravdu!
Protože laik nemůže vidět vaša IP a zjistit tak, že jste Stejskal a Martin a další nicky v jedné osobě, byla vaše IP pro hrubé zkreslování pravdy po předchozím upozornění v emailu a smazání zdvojených (i sprostých) příspěvků zablokována.
Děkujeme za návštěvu - stačilo.
Více střídavé péče!
(Tom, 7. 7. 2007 6:38)Pokud tu Feministické matky volají po svobodě Terezky tak at zabrzdí a uvědomí si, že to je právě matka která vše zavinila. Ju :-) Střídavá péče by tohle nedopustila. Je to možné jedině v diktatuře jedné strany tedy matky někdy i otce. Svoboda a demokracie je střídavá péče tak jako byla vláda KSČ průser a ted je svoboda je tu více stran a ne jen jedna je to hodně podobné:-)
Nesouhlas
(Iva, 7. 7. 2007 5:54)S Vaší iniciatuvou nesouhlasím, i když mám 3 děti a normální rodinu.To dítě je manipulováno matkou - to je vidět.Soudce neměl jinou možnost, než pomoct té dívce, aby byla na čas z vlivu této "matky", která ji ovlivňuje proti otci.To je vidět.Takžw je to v pořádku.Spíše byste se měli starat, aby toto dítě, nebylo takto do života ovlivňováno a ničeno matkou.Matka by měla pochopit, že je to také její chyba.Bude dlouho trvat, než se toto napraví.
Jménem Občanského sdružení
(Renata Strauchova, 7. 7. 2007 0:10)na pomoc Terezce prosím muže, kteří se na těchto stránkách ztotožnili s cílem naší iniciativy, tj. pomoci Terezce, aby byla propuštěna z nucené izolace a mohla prožívat prázdniny jako ostatní děti, zda by se našel alespoň jeden, který by byl ochoten podpořit nás v pondělí dne 9.7.2007 před Ministerstvem spravedlnosti jakožto jeden z mluvčích. V pondělí ráno paní Simona Horáčková zajistí na Magistrátu povolení shromáždění, na základě kterého se tam pak dostaví ČTK, která o něm bude informovat, na otázky ČTK bude odpovídat paní Horáčková, já a ještě bychom potřebovali alespoň jednoho rozumného muže, kterému není lhostejný osud tohoto dítěte a který by byl též ochoten odpovídat. Vyzývám muže právě proto, aby bylo jasné, že se nám nejedná o žádnou "feministickou demonstraci", ale že chceme dosáhnout nápravy legislativy a odstranění zvůle soudní pravomoci, aby nadále nemohla ničit životy našich dětí a potažmo i n ás všech,protože tento případ jasně ukazuje, jak nebezpečná je nedotknutelnost samosoudců. Pokud Vás bude víc, tím lépe. Jelikož čas běží, žádám Vás naléhavě, aby se ozvali pouze ti, kteří se s námi ztotožňují. Lidi s odlišným názorem, které naše aktivita irituje, prosím, aby nevyužívali tyto stránky pro rozvíjení diskusí mimo téma ani pro různá napadání, v takovém případě se Vašich komentářů prosím raději zdržte a na shromáždění nechoďte. Dne 8.7. se setkání před Olivovnou ruší, protože, by to asi nebylo příliš efektivní. Děkuji za pochopení.
Bylo zneužito lékařské zařízení
(Abul Afin, 6. 7. 2007 23:47)
Ať je úroveń české psychiatrie jaká je (je katastrofální), neznamená to že se může zneužívat. Jen se divím kolegům psychiatrům, že se nepostavili rozhodnutí soudu a zdravou pacientku nepropustili. Já osobně beru Hipokratovu přísahu nad většinu zákonů. Nebo má lékař, pokud mu to nařídí zákon i poškodit pacienta???
Jedinou omlouvou psychiatrů je, že v očích ostatních lékařů to vlastně ani moc lékaři nejsou.
Manipulace
(Máma, 6. 7. 2007 23:33)Dítě v tomto věku je snadno zmanipulovatelné,jestli slyší od matky jen nenávistné řeči o otci,těžko ho bude mít ráda.Soudce měl zavřít matku.Je velmi smutné,že v tomto státě mohou matky zabránit,aby se otcové mohli stýkat s dětmi,těch případů je dost.
Podobné zkušenosti jsem měl s otcem
(Zdenek, 6. 7. 2007 22:11)Otce jsem bral jako bytost běžně existující v mém životě.Asi až do 15ti let.Závodně jsem plaval na základce,a máti mi našetřila na Jugošku a jak se provalilo před narozkama,koupila mi zlatou psací soupravu.Měl jsem jít po prázdninách na elitní gympl,učil jsem se jazyky,tak jsem otce poprosil,zda by mi místo dalšího kapesného koupil "The Concise Dict.of E.Literature".Stalo se to, že otec vzal můj dopis a poslal ho se svým vyjádřením a la že žebrám na sociálku.Matka byla lékařka,měla cca 5.000 pacientek,nebylo to malé město.Skončilo to tak, že jsem se na otce naštval,o prázdninách jsem dělal přípravu ke sklizni chmelu, a slovník jsem si z druhé ruky koupil na podzim. Ale samozřejmě, na toto mé ponížení byl založen spis.Chápu řadu vyjádření, a snažím se vyvarovat genetického vkladu otce při výchově děcek.
vážený anonyme Lole,
(Atllan - admin, 7. 7. 2007 12:20)