Otevřený dopis - výzva
Vážený pane
předsedo Soudcovské unie ČR!
16.2 - Dítě má právo na zákonnou ochranu proti takovým zásahům nebo útokům.
37. -
Státy, které jsou smluvní stranou úmluvy, zabezpečí, aby:
b) žádné dítě nebylo nezákonně nebo svévolně zbaveno svobody. Zatčení, zadržení nebo uvěznění dítěte se provádí v souladu se zákonem a používá se pouze jako krajní opatření a na nejkratší nutnou dobu.
Diskuze ke kauze Terezka pokračuje zde
Komentáře
Přehled komentářů
myslimže víc žen je soudkyň ale to by bylo na dotaz jinde , zajímavé je že třeba mě se zastala soudkyně žena. u nás to došlo tak daleko že bylo vydáno předběžné rozhodnutí, které žena neplnila a proto jsem požádal o výkon rozhodnutí. To proběhlo tak že si nás oba pozvala a 2 hodiny pérovala mojí ženu. Ta použila přesně stejný postup jako matka terezky o něm prohlasila že je to typický postup ( návod ze sociálky, vím to jistě) . Jasně ale zaznělo že možnost ztráty děti tu je ... od té doby je pokoj tedy skoro... ale styk s dětmi funguje
Citace od Atllana - admina
(LoL, 12. 7. 2007 13:17)
Co mi vkládáte do úst něco co jsem neřekl natož abych to šířil. A.. pak to můžete položit za sebestředné a hloupé. Ukažte mi, KDE píší, že jste stránky založili kvůli Terezce. ???
(navíc v mém případě byste si mohl všimnout, že jsem nepsal jen pod toto téma, že jsem tu byl už dřív, nejsem nový příchozí, takže i v tomto vaše tvrzení dosti pokulhává. Já tyto stránky znám.)
TOTO, co jste předvedl považuji za projev LHÁŘSTVÍ.
Dále byste mohl, když už něco citujete, uvédst na co a na koho jsem reagoval.
I když je to vytřžené z debaty, stále si na tom stojím co jsem napsal. (jen ten počet jsem nadsadil:) Vaše zablokování to vše akorát potvrdí.
Pak chci upozornit, že i to vytřžené citované, bylo v mém případě k věci, i když se snažíte tvrdit, že ně, to jiní tu včera předvedli eskapádu odtrženou od diskuze "k věci". Ale to byli vašinci, co? ;-)
Jen chci v poslední řadě ješte upozornit, nikdy jsem tady nikomu v diskuzi nenadával, ale mě se to stalo.. :-(
Je mi zle z lidí co si o sobě myslí, že vlastní absolutní pravdu.
Dovolil jsem si několikrát podpořit protistranu, kritizovat praktiky zdejších "spravedlivých", upozornit, že realita nebývá černobílá.
Proto se s váma musím rozloučit. A vy slušní tatínkové, nepolevujte. Vážim si vás, za to jak se nenecháte jen tak převálcovat. A jsem rád, že zrovna díky tomuto tématu musím odejít.
Slušní lidé, mějte se.
vinhifi
(Janinka, 12. 7. 2007 13:13)na tebe je krátký každý soud, každá pravda, a každý jiný názor - ty prostě nenávidíš ženy, to je to celé!
pro Evu
(Janinka, 12. 7. 2007 13:11)souhlasím, a hlavně, soudci jsou převážně muži, a pokud je to žena, bývá to taková ta generálka dříve soudružka, v sukních, jako tu psala ta takyžena Opluštilová, co bije doma muže... :)
evko
(vinhifi, 12. 7. 2007 13:10)já vím jsi určitě sympatická žena . Ale představ si tu situace že otec se nemuže dobrat spravedlnosti mnoho let. To že pomoci" odborníků" se chtěla zbavit otce je na biledni, akorát nepočítala s tímto rozhodnutím. Proto zorganizovala neobjektivní kampaň v TV Nova. Je mě ji lito ale co kdyby máma umřela co potom, nebylo by lepší aby s tátou vycházela? Mám zkušenost, že děti není nutno navádět, stači se v jejich přitomnosti radit s babičkou či bráchou o soudu s tátou nějaké navádění vůbec není třeba. Dítě pozná že máma má starosti a spoji si to s tátou... Tohle bude ten důvod...Kdyby matka mluvila před kamerou že třaba udělala chybu... má všechny moje sympatie.. Místo toho ale říkala že to udělal soud....
pro Mirka
(Janinka, 12. 7. 2007 13:08)
Píšeš: "Druhá alternativa je intervence jednoho z rodičů proti druhému "vymývání mozku". Ve většině případů jde, bohužel, o druhou alternativu"...
I to ti říkala ta psycholožka? Pochybuji o tom, proč tu lžeš člověče?
reseni Vlasty C.
(Siri, 12. 7. 2007 13:08)To,ze je dite uzavreno v lecebne, nezmeni pristup rodicu, kazdy stale bude tvrdit, to ja mam pravdu. Proto se mi varianta Vlasty C. velmi libi. Vikendy, ktere by travili vsichni spolecne pod vedenim srdickovych lidicek a spolecne by se snazili nalezt cestu pro spokojenost vsech stran.Myslim, ze pokud to by se podarilo, vsem by se rapidne ulevilo.
Zájem dítěte
(EVA, 12. 7. 2007 12:49)Myslím, že soudy rozhodují podle zásady "dítě do Strasburgu nepojede". Má své dítě opravdu rád otec, který mu zkazí prázdniny, aby ho milovalo? Nemyslím.
rozdily
(vinhifi, 12. 7. 2007 12:47)měli ale netáhnou, každý totiž já v životě jiné poslání, dlouhodobě zafixové potřevní specializaci. diky tomu maji muži i ženy fyziologické odlišnosti. známý příklad je například žena vidí jinak než muž. Muž má uzký zorný pakrsek ( potřeba vidět v dálce kořist), žena vidí do stran ( potřeba hlidat šelmy při sběru ovoce). přikladů v odlišnosti najdeš daleko vic viz "Proč muži... už si to nepamatuji..
Ještě něco
(Mirek, 12. 7. 2007 12:41)Nevím, proč se pořád troubí k útoku jednoho pohlaví vůči druhému. Sranda je, že by muži i ženy měli táhnout za jeden provaz. V zájmu dítěte. Zatím bojujeme jeden rodič proti druhému. Není to zvláštní? Nepotřebuje dítě mít svůj vzor v matce i otci? Není zvláštní, že všechno děláme proti dítěti? Že si ukájíme vlastní touhy po pomstě atd.? Že se nejsme schopni kvůli dítěti usmířit? Jse vděčný osudu, že se z bývalou paní ctíme, dodnes jí dám pusu, zajdu na kafe, ve výchově táhneme za jeden provaz. Pohádka? Ne, máme rádi své děti. Víme, jak jim už neubližovat, když jsme spolu my dva nemohli žít. A hlavně, děti jsou nás obou a nejsou majetek. Jsou dar.
terezka
(vinhifi, 12. 7. 2007 12:33)dlouhodobým zájmem dítěte je aby mělo oba rodiče rovnocené, z toho taky soud vycházel
Pravda je vždy uprostřed
(Mirek, 12. 7. 2007 12:25)Jsem rozvedený, mám bezvadnou bývalou paní, s dětmi se stýkám normálně. Je dětská psycholožka. Ona říká jednu pravdu. Na to, aby dítě přestalo mít rádo jednoho z rodičů, tak by mu onen musel velmi ublížit. Velmi. Druhá alternativa je intervence jednoho z rodičů proti druhému "vymývání mozku". Ve většině případů jde, bohužel, o druhou alternativu. Většinou ji dělají matky. Je to stejně nezodpovědné vůči dítěti, jako rozhodnutí soudu o jeho umístění do ústavu. Ale, babo raď. Jde o dítě, ne o matku nebo otce. Co je pro něj nejlepší?
to Slavek
(Siri, 12. 7. 2007 12:24)s tim musite pocitat Slavku, ze vas nekteri odsoudi. Buhvi proc jste nebyl silny a nepostavil se proti. Vsak co je plus, ze dnes jiz vite... Tak drzim palce at uz mate jen hezky zivot ,plus vase okoli.
Slávku,
(Lukyn, 12. 7. 2007 12:09)takoví lkající týpci co se neumí rozhodnout nebít děti, těch mi není ani líto. Zavinil sis to sám - měl jsi možnost říct ne! A navíc lžeš - máma by tohle dětem neudělala. Bil jsi je sám, místo ženy, na kterou sis netroufl, že?
Janinka
(vinhif, 12. 7. 2007 12:08)Ano a k násili patří i vlastní názor ??? Třeba na hospodaření s rodinnými prostředky??? doporučuji vůbec se té divné rase s chromosomy XY vyhnout.. jen jeden problém zůstal... kde sehnat tu zatracenou genetickou informaci do svého vajíčka... a co vzormá matka mauerová , že by to byl muž ????
pro Vlastu
(Janinka, 12. 7. 2007 11:48)Přidejte ještě 20% pánů tvorstva a budete u správného %, podle výzkumů 60% mužů své ženy a děti doma týrá psychicky a 40% i fyzicky. Násilí stále stoupá, a v současnosti uvádí 7 žen z 10-ti, že jsou týrány. Tyrani jsou ti nejslabší, rádi by byli kingové, ale nemají na to a tak si vybíjí zlost na těch, kteří jsou slabší a na dosah. A svedou to na cokoli, i na toho koho týrali.
to Vlasta C.
(Siri, 12. 7. 2007 11:48)Terezku by meli pustit, s tim za sebe naprosto souhlasim. Dulezite je, ze se dostalo na svetlo to, ze je u nas velka mezera v reseni techto rozporu a ze by vsichni ti co mohou a jsou kompetentni meli hledat reseni. A matku a otce Terezky zkuste pozvat na jedno vase sezeni, ci je specielne zorganizujte pro ne(-jen navrh.)
klokan
(vinhfi, 12. 7. 2007 11:45)ja vim že ondra to přežije .... protože ale tento připad sleduji, tak vim že z ničeho obviněn, natož odsouzen není... zase si soudce dává na čas a rozhodne za půl roku. Jinak je zajimavé že soudce Sládek přimo zavrhl Klokánek jako zařízení nevhodné pro Terezku....
to: Vlasta
(Slávek V., 12. 7. 2007 11:40)Jak typické, že paní Vlasto! - Vidíte moji veřejnou zpověď jen jako lkaní. - No nic, závidím vám, že jste měla to štěstí a váš život nebyl protnut psychotikem, kterého jste nejdřív 10 let bezmezně milovala a který se pak nepochopitelně změnil. - Díky tomu jste teď nad věcí a s trefností redaktorky ženských časopisů si můžete o mě otřít nohy. - Mohl bych skončit, ale přece dodám: Nic neprojikuji na ostatní ženy. Naopak. Našel jsem si novou partnerku. Poznal jsem díky ní, jaké to je, když mě má někdo dopravdy rád (a když si to jen nenalhávám). A taky mi řekla, že vzdor všemu čím jsem prošel, je přesvědčena o tom, že bych byl ten nejlepší táta a velká škoda, že už (tak říkajíc) máme po sezóně, protože jinak by PRÁVĚ se mnou chtěla mít dítě.
Cituji co napsal zde Lol:
(Atllan - admin, 12. 7. 2007 11:39)
"Jste asi padesátý člověk, co takovýto názor tady k tomuto dopisu vyjádřil. Bohužel všichni postupně to vzdávají tady diskutovat, nebo je rovnou zablokují.
Připravte se, že vám začnou nadávat, označejí za "štrasburského otce" (toto zaškatulkování jim velmi pomáhá, vymezují si tak své nepřátele) pak vystaví na pranýř, budete násilník a muž co svoji manželku a děti nejlépe týral. Takže jestli s nima budete chtít dál komunikovat, hlavně se nenechte vyprovokovat!"
Vážený, byl jste už dvakrát upozorněn, abyste nenapadal ostatní diskutující a diskutoval k věci. To, co zde píšete, svědčí o vaší neschopnosti se ovládat a navíc o soustavném a nutkavém lhářství.
Naše stránky jsou otevřeny pravdě u jakýchkoli kauz a je sebestředné a hloupé si myslet nebo dokonce i šířit, že jsme je založili kvůli Terezce.
Toto upozornění je třetí a poslední, ještě jednou a bude zablokována vaše interní IP.
janinka
(vinhifi, 12. 7. 2007 13:19)